DSpace Науковий репозитарій - ARRChNU (Academic Research Repository at the ChNU)
 

ARRChNU (Academic Research Repository at the ChNU). >
Педагогіка, психологія та соціальна робота >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://arr.chnu.edu.ua/handle/123456789/863

Назва: Психологічні аспекти Інтернет-реклами
Автори: Філенко, Анастасія
Поіщук, Оксана Миколаївна
Ключові слова: реклами в Інтернеті
вплив на користувача
соціальні мережі
Дата публікації: 2013
Видавець: София. «Бял ГРАД БГ»
Бібліографічний опис: Філенко А.І., Поліщук О.М. Психологічні аспекти Інтернет-реклами. // Материали за 9-а международна научна конференция, «Ключови въпроси в съвременната наука», - 2013. Т.27. Психология и социология. – София. «Бял ГРАД БГ», ООД – 104 с. – С.88-90.
Короткий огляд (реферат): В тезах проаналізовані особливості реклами в Інтернеті, а саме її вплив на користувача, зокрема у соціальних мережах. У результаті зазначено, що інтернет-реклама у її традиційному вигляді є недієвою та безперспективною, тому варта приділити увагу персональним сторінкам рекламованого товару, сайтам довідкової інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://arr.chnu.edu.ua/handle/123456789/863
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Філенко, Поліщук_ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ (1).docx18,66 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок