DSpace Науковий репозитарій - ARRChNU (Academic Research Repository at the ChNU)
 

ARRChNU (Academic Research Repository at the ChNU). >
Педагогіка, психологія та соціальна робота >
Навчально-методичні матеріали >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://arr.chnu.edu.ua/handle/123456789/866

Назва: Теорія та методика фізичного виховання дітей дошкільного віку
Автори: Комісарик, Марія Іванівна
Чуйко, Галина Василівна
Ключові слова: система фізичного виховання
формування здорового способу життя
теорії та методики фізичного виховання
Фізичне виховання дітей раннього та переддошкільного віку
основи навчання та розвитку дітей
Методика фізичного виховання
організація роботи з фізичного виховання
Дата публікації: 2013
Видавець: Книги – XXI
Бібліографічний опис: Комісарик М. Теорія та методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : підручник / М.Комісарик, Г.Чуйко. – Чернівці : Книги – XXI, 2013. – 484 с.
Короткий огляд (реферат): Дошкільний період є одним з найбільш відповідальних періодів життя людини у формуванні фізичного здоров'я та культурних навичок, що забезпечують його вдосконалення, зміцнення та збереження в майбутньому. Сьогодні відомо: 40 % захворювань у дорослих були «закладені» в дитячому віці, у 5–7 років, а саме здоров’я на 50 % залежить від способу життя людини. Фізичне здоров'я є головною умовою духовного і морального здоров'я дитини. У період дошкільного дитинства закладається фундамент здоров'я, формуються життєво необхідні рухові навички, вміння, розвиваються важливі фізичні якості, що свідчить про необхідність правильного фізичного виховання, яке має сприяти оздоровленню і повноцінному розвитку дитини. Збільшення інтелектуальних і статистичних навантажень, що неминуче порушують гігієнічні основи режиму життя дошкільників, організм яких за своїми морфофункціо¬на¬ль¬ними та психофізіологічними особливостями та можливостями далекий від категорії зрілості, може привести до виражених порушень соматичного та психічного здоров’я. На погіршення здоров’я дошкільників, вихованців дитячих дошкільних установ, впливає зростання розумового та фізичного навантаження в режимі дня. Діти можуть перевтомлюватися, їх здоров’я та працездатність погіршуються, як і емоційне благополуччя. Ці прояви можуть спричинити шкільну дезадаптацію в подальшому. Саме тому дошкільне фізичне виховання у ДНЗ повинне формувати рівень здоров'я дитини та фундамент фізичної культури майбутньої дорослої людини
Опис: Даний підручник підготовлено відповідно до програми з курсу «Теорія та методика фізичного виховання дітей дошкільного віку», що читається для студентів спеціальності «Дошкільне виховання» за Болонською системою навчання. У підручнику в скороченому вигляді представлені програма та лекційний матеріал з курсу, запропоновані різні варіанти перевірки знань студентів. Пізнавальну та практичну цінність має і додаткова інформація, включена до підручника, що стосується фізичного розвитку дошкільників, підбору рухливих ігор, комплексів для фізкультхвилинок, зразків конспектів занять та комплексної контрольної роботи з курсу. Пропонований підручник призначений для студентів спеціальності «Дошкільне виховання» – майбутніх вихователів дитячих садків, батьків дітей дошкільного віку, зацікавлених небайдужих осіб.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://arr.chnu.edu.ua/handle/123456789/866
ISBN: 978-617-614-035-1
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.doc670,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок